1tugcetarimci bir çok sebebi olabilir canım benimki böbreklerden kaynaklanmıştı mesela büyüme varmış, takip ettiler devam etmedi. Yada kas ağrısı da olabilir tabi rahim baskısından. Ürolojiye gidince tüm karın bölgesindeki organlara bakıyolar onu dışlarlarsa geriye sadece kas omurga kalır onada yapacak birşey yok doğumu bekleyeceksin, ama pozisyonel olabiliyor korkma benim 1-2 gün sürmüştü ağrım sonra bebek yer değiştirdi heralde rahatlamıştım 30. Hafta falandı.. şuan 36 dayım bi sıkıntım yok çok şükür.