Bussy_ Şubat anneleri nasılsınız? Kaç hafta+günlük oldunuz?😇 Zaman gittikçe azalıyor neler hissediyorsunuz? Hazırlıklarınızı tamamlayabildiniz mi? Biz 37+1 olduk. Ben daha tamamlayamadım yarın hazırlayacağım hastane çantamı nasipse 🙈
1Gunes Bussy_ merhabaaa😍 35+6 yız çantamızı nerdeyse tamamladık gibi benim bi kaç hırka vs gibi şeyler koyulucak😍 heyecanıyız ama şu an oturduk yemek yiyoruz 🤣
Melifarslan Bussy_ ay bende çook heyecanlıyım mutluym ve korku var ilk hamileliğim 36+3 deyiz. 13 şubata sezeryan günü verdi doktorum heyecanla bekliyorum herşeyim hazır benımde 6 sında son kontrolum olcak şeker var bende bebek bir hafta ilerde belki son kontrolde öne de alabilir duruma göre bilemiyoruz korkuyorm şekerden dolayı yara kapanmaması vs vs garip garip şeyler duydum inşallah sağlıkla atlatırız bu süreçleri 🙏🏻🙏🏻🥹🧿
ecem11 Bussy_ biz de kızımla 37. haftalık olduk ☺️1 ay öncesinde herşeyi hazır ettim. Ev temizliğini de hallettim heycanla beklemedeyiz 😍😍🙏
1Gunes Bussy_ teşekkür ederiz🥰 vallahi bebeğim maşallah çok hareketli gelir diye korkudan dün hazırladım bende baktım olacak gibi değil.
Bussy_ Melifarslan Sen hiç endişelenme canım. Herkesin anlattığı olumsuz hikayeler illa ki oluyor ama bu senin hikayen. Endişelenip kendini üzme bu günlerinin tadını çıkar 😊
Ylzzcngz Melifarslan şekerle ilgili herkes farklı şeyler söyler ama her bünye farklı yarayla şekerim bi alakası olmaz bnm işk hamileliğimde de şekerim vardı hiçte öyle bişey olmadı merak etmeyin iyileşiyor yeter ki teniz tut sezeryan yerini gerisi önemli değil 🙏🏼 3 gün sonra 2. Sezeryanım olacağım bnde sağlıcakla kucağınıza alın inşallah
Bussy_ 1Gunes maşallah kuzuya 😍 bizimkide çok hareketli endişelenmeli miyim bilemedim 🙈 yarın doktor kontrolümüz var bakalım ne diyecek 🙈🙈
Ela344 Bussy_ 36+1 olduk prensesimle 🥰 çantamız hazır çok şükür 🥰 beşiğimizi kurmadık onun içinde babamızın görevden gelmesini bekliyoruz 🙏🏻 çok heyecanlıyım ama bir o kadar da korku var içimde ☺️ Rabbim bebişlerimizi sağ salim sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻🥰
Bussy_ Ela344 amin canım inşallah 🥰 bizde memleketimizde babamızı bekliyoruz 🙈 sağ salim kavuşalım inşallah 🙏🏻
Rmsc Bussy_ merhabalarrr 🌸 35+1 cantamiz hazır ama bir kaç eksik var onlarida koyunca tamamdır 🤗 heyecan dorukta Allah nasip ederse 23 Şubat’ta sezeryan olacağım erken gelmezse , hepimiz sağ salim kucaklarimiza alalim inşallah yavrularımızı 🥰
bgmsnl Rmsc bizde 35+4 olduk o kadar çetrefilli yollardan gectik ki Rabbimden umut kesilmez.. 23 subata gun verdi doktorum benimde 🤲😊
eleanor68 Rmsc ben 35+3deyim doktorum 23 Şubat icin doğumun erken olduğunu söyledi 28 şubata verdi günümü 😞
Canannnn15 Bussy_ Valla uygulamaya kalırsa Mart 7 si ama sanırım Şubat annesi olcam 35+2 yiz ama bu aralar adet sancısının hafifletilmişi gibi sancılar giriyo acaba yalancı sancımı yoksa gelme ihtimali varmı 🤔kafamda deli sorular 🥰
Merveclnk Bussy_ ay heyecan korku psikolojik değişimler hepsini yaşıyorum şuan 37+6 yiz salı günü planlı sezaryenle alicam ins kızımı kucağıma ben 28 30 haftalar arası hazırladım çantamı ağırlaşır yapamam diye bugun de bir arkim geldi rotusleri yaptık eksik koymuşum biraz. Sağlıkla gelsin hepimizin bebisleri insallah 🤲🥰
Bussy_ Merveclnk Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 😇 bende bugün hızlandırdım hazırlıkları 🙈
Bussy_ mommytobe_ YouTube’da kanala girmesi için gösterilen hareketleri denedin mi? 🙈 bende eğer gelmeye niyeti yoksa başlayayım diyorum yakın zamanda
Aysegul123Defne mommytobe_ aynen canım bende öyleyim 39+0 ve hiç bir gelişme yok karnımda yukarda sanki kanalada girmemiş bebek 🥹🫠
mercimektanesii Bussy_ çok şükür benim gibi biri daha varmış 😂37 oldum haftaya doğum var çantama hiç başlamadım 😀
benbilmirem 37+3 teyim haftaya çarşamba inşallah doğumun Olcak. 32.haftada falan çantayı hazırlamıştım hersey hazır, oglusumu bekliyorum 🥹🐥 çok heyecanliyim sag saglim kavuşalım inşallah bebeklerimize kızlar, Allah yardımcımız olsun
Asyadan Merhabalar ☺️ Bizde 36+3 üz ☺️ çantamız hazır . Bu cumartesi kontrolümüz var bakalım neler olacak ☺️☺️
Bussy_ Elaa-12 heyecanlı mısın nasıl hissediyorsun?🙈 tarih yaklaştıkça insan merak ediyor iyice nasıl olacak? Kime benziyor? Vs bi çok soru oluyormuş kafada 🙈
Mutluuygungelen Biz de bugün 37 olduk, 09.00 da görüş saatimiz😍 doktorumuz gün verecek, bizim kızçe biraz tombikmiş de😍❤️ Sağ salim kucaklarımıza alırız inşallah🙏🏻😍❤️😘