Bu sene için 4 ve 5 arası diyolardi ama siz yinede konsursunuz ben çok memnum Dr kendisi çok enerjik tabiki bi ozel hastenden beklediğiniz beklentiyi alamayabilirsiz çünkü orası üniversite hastanesi olduğu için daha yoğun ama Dr zaten numarasını veriyo ve 7/24 herşekilde ulaşabiliyorsunuz bu benim için geçerli sizinde bizzat gidip kendiniz değerlendirmesi lazım herkeskn beklntisi farklı olabiliyo 😊