Merhabalar, iyi geceler kızlar. Bebeğim bu zamana kadar makat gelişti. Bugün kontrole gittiğimde döndüğünü öğrendik, haliyle normal doğum için gün bekliyoruz artık. Ama bugün vajinamda ve üstünde cok baskı hissediyorum acı sancı şeklinde. Bugün doktor kafasını kanala dayamış, fakat kanala girmemiş dedi. Acaba kanala girmeye çalıştıgı için mi böyle oluyor? Yaşayan ve sebebini bilen varsa yazarsa cok memnun olurum. Şimdiden cok teşekkür ediyorum ❤️🌸