GizemSckn Evet hamilelikten sonra halk arasında üstüne görme, yerleşme kanaması vs denen bir kanama var ama adet kanaması şeklinde değil o durum. Bende olmuştu. Adetim den 1 hafta önce 3 gün üst üste kahverengi leke şeklinde ince çizgiler halinde olmuştu. Bebek beklediğim için doktorumu aradım çünkü adet öncesi böyle bir durum yaşadım, acaba bir rahatsızlık mı diye. Dr güldü önemli bir durum değil dedi geçiştirdi. (Doktorum tanıdığım bu arada) adet günümü biliyor adet olmam gereken tarihten bir gün sonra aradı beni geldi mi adetin diye hayir dedim. Test yapalım dedi. Ben pek ümitli olmadığım için beklemek istedim ama o çok ısrar edince dr yanina gitmeden evde eşimle test yaptık çünkü hastanede öğrenmek yerine evimizde öğrenelim dedik varsa. Sonra 2 çizgiyi gördük (darısı başınıza) dr a gittik tabi. Söylediği şey 1 hafta önce gelen muhtemelen yerleşme kanamasıydı. Ben öyle düşünmüştüm ve düşündüğüm oldu dedi. Yani adet kanamasindan çok farkli. Arkadaşta o yüzden değildir yazmış. Ümitlenmenizi ve hayal kırıklığı yaşamanızı istemediğim için uzun uzun yazdım. Tabi herşey kişiden kişiye farklılık gösterir. Kaç ay adet olan ama hamile olan da olabiliyor. Ben bunları yaşadım paylaşmak istedim. Allah gönlünüze göre versin İnşallah. Tez zamanda olumlu haber alırsınız ❤️