1Gunes Kızlar bir kaç gündür vajinamda böyle iğne batması gibi sızı gibi bisey var. sizlerde de oluyor mu ? Cinsellik yok bu arada en baştan bu yana.
Esayser 1Gunes Bende 35 haftalık hamileyim aynı şikayetlerim vardı bugün kontrolümde söyledim Nst ye girdim belli aralıklarla sancım çıktı tekrarlattı ikincide de belli belirsiz var eğer sıklaşır ise acilden giriş yaptır dedi . Yani önceki hamileliğimde 42 kadar bekleme durumunda kalmıştım onda hiç böyle şeyler yaşamadığım için bende korkuyorum sancı mı ağrımı tekmemi diye düşünmekten stres oldum 2 gündür 😕 İnşallah sağlıklı sıhhatli zamanında alırız kucağımıza
Mysmrt 1Gunes ben de 35+6yım birkaç gündür ben de aynı sıkıntıyı yaşıyorum cuma günü kontrolüm var gidince sorcam
1Gunes Esayser sağlıcakla kucağınıza alın inşallah ben 35.girdim nts şancı çıkmadı ama bebek çok hareketli demişti. Bi kaç gündür batma gibi sızı gibi var
1Gunes Mysmrt sorarsan bana da yaz olur mu benim nts de sancim vs çıkmıyor çünkü bebek çok hareketli demişti 10 şubatta randevum
Yaseminturan_ 1Gunes 36 olduk bugün bende de durum aynı hatta biraz da sancım var gibi kontrol cuma günü:/
1Gunes Yaseminturan_ saglicakla kucağınıza alın inşallah bende bilemedim açıkçası bi kaç gündür var bendede
tgcebl 35+5 benimde ara ara oluyor sızlama batma gibi ,doktora sordum vücut kendini doğuma hazırlıyor dedi ,nst de hafif hafif kasılmalarım çıktı 🤦🏼♀️ artık her hafta gidiyoruz bakalım önümüzdeki hafta ne olacak 😄😅
Fbebek-0965 Ben de 35 +6 dayım batma vs oluyor bir de bebiş bir yerde toplanıyor top gibi oluyor sertleşiyor o yerde anlam veremiyorum
Ceren41 36 haftaligiz bizdede ayni seyler oluyor sanki kendini asagi itiyor ama uyuyunca geçiyor Allaha şükür zamaninda sag salim gelsin tum bebisler💙