Tiredmother Canım adet tarihinle 1 hafta içinde oluyo genelde ama 2. Hafta içine de uzayan oluyo. Beta değerine baktırdın mı kanaman mı var o yüzden mi soruyorsun rabbim korusun bebeğini inşallah
Tiredmother Tazegelin12 adetin kaçıncı günü şuan, önemli olan öğrendiğin değer değil gün aşırı iki katı artması yarın tekrar yaptır istersen çok okudum ben burda 7değerle bile başlayan
Tazegelin12 Tiredmother 3 gün gecikmeyle yaptirmistim yarin 5.gun gecikmenin bu ay klomen ve catlatma ignesi kullandim acaba gec dollenme olabilirmi kafam cok karisti
Tiredmother Tazegelin12 3 gün gecikme için düşük bi değer ama kalbini ferah tut stres en büyük etken canm