Merhaba Arkadaşlar ; son adet tarihim 15 kasım istatiklere göre 7 hafta 3 günlük hamileyim. İki hafta önce doktora gitmiştim kesemin oluşup bebeği gördüğünü söylemişti . Bugün kalp atışlarını dinlemeye gittiğimde bebeğin kesede olmadığını sağlıksız olduğunu söyledi ultrasonla baktı alttan muayene etti. Alması gerektiğini söyledi . Başka doktora gittim o da boş gebelik pazartesi gel alalım dedi ama iki hafta önce daha nokta kadar görmüştüm aldırmak istemiyorum böyle durum yaşayan var mı lütfen paylaşın çok üzgünüm sabahtan beri ağlıyorum 😌😔☹