Kızlar idrar yolu enfeksiyonum var doktorum antibiyotik verdi kullanmadım asla güvenemedim başka bir doktora gittim yanma ve kaşıntı yoksa ilaç kullanmanı tavsiye etmem dedi enfeksiyondan nasıl kurtulabilirim doğuma kadar ucunun çocuğa dokunmasını istemiyorum sizlerde de böyle bi problem varsa yöntemleriniz nelerdir