Belkide bu suni sancıyla olmayacak normal kendi sancınızla olacak 🤗kendinizi neden şartlandırıyorsunuz . Bizde 36+6 olduk ilk gebeliğim ve beni neler bekliyor hiç bilmiyorum ama strese de Girmedim akışına bırakmak lazım canım. Ama şu bir gerçek ikinci doğum birincisine göre daha iyi geçiyormuş çevremden hep böyle duydum🤗