Rmysalya Kızlar dua etmekten vazgecmeyin.. burada kız istiyorum, oğlum var. Erkek istiyorum kızım var gibi çok mesaj okuyorum .. Allah hepimizin gönlünden geçen neyse nasip etsin biz yeterki Rabbimizden istemekten vazgecmeyelim 🙏
Ozge111 Rmysalya sağlıklı olsun da kız erkek önemli değil 3 kaybım var 4+4 olduk henüz tek duam sağlıkla dünyaya getirebilmek anne olabilmek 🥺🥺
Sa26 Kızı erkeği ypk saglıklı hayırlı bi şekılde kucagımıza alalım gerisi hiç ama hiç önemli değil gerçekten
mminiginannesi10 Ozge111 aynı şekilde benimde 3 kaybım var şu an yeniden hamileym 5+1 🥲 kız mı erkek mi umrumda bile değil sadece sağlıklı bi şekilde kucağıma almak istiyorum, Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın