Deletedmom_110 Hulya2626 ben hep özele gittiğim için ikisini de ordan aldım canım ama bence fark etmez ordan da alsan çünkü bunun özelle devletle alakası yok yani
ZulalK Ben ikisini de devletten aldım. Çalışamaz raporu içinde aynı muayeneyi tekrarladılar tansiyon nst doktor muayenesi sonrasında verdiler raporu yani ikisinin bi bağlantısı olduğu düşünmüyorum. Yine kontrolden geçeceğiniz için bi sorun olmaz bence
MinelHaapy Bende çalışıyorum özeldeki doktor 32 de gel rapor verelim dedi ben şimdi nasıl yapıcam arkadaşlar iş yerine mi vericem o raporu pek bilgim yok aydınlatırmısınız rica etsem şuan 28 haftalığım
Hulya2626 MinelHaapy evet 32. Haftaya girince git doktor çalışamaz raporunu veriyor. Sen de çalıştığın kuruma veriyorsun
edasnbsss Tam 32. Haftaya girince mi gidip almak gerekiyor ? Benim normalde de istirahat raporum var 32+4 te bitiyor o zamana gitmem gerekiyor doktora daha erken gitsem verebilir mi bilmiyorum