oglusununannesii Merhaba , e bebekte güzel indirimler varken göğüs pompasını da almak istedim. Manuel yerine elektrikli tavsiye ediliyor genelde kullananlardan öneri alabilir miyimmm 💖
Edafmo oglusununannesii manuel yorucu ve çekim güci daha az oluyor elektriklilere göre. O yüzden elektrikli tekli tercih edin derim ben. Lansinoh ve kiwi markası çok öneriliyor
1erkekkannesiiii oglusununannesii gerek olmayabilir canım. Bana hediye geldi ama kenarda duruyor gerek kalmadı. Bence ihtiyaç halinde al. ucuz bir şeyde değil İlla alayım kenarda dursun diyorsan lansinoh öneririm manuel olmasın çünkü uğraşılmaz elektronik daha iyi kendisi çeker 20 dk da dolar yorulmazsın bile
oglusununannesii Edafmo Lansinoh düşünüyordum bende ama maalesef fiyatı bütçeme uymuyor . Kiwiyi duymadım ama e bebek’in markasını duydum ondan memnun kalanlar var mı merak ediyorum.
Edafmo oglusununannesii ben az önce kiwiyle alakalı bir post açtım alan kullanan herkes memnun, ablam da çok memnun kaldığını söylemişti.
1Gunes oglusununannesii henüz kullanmadik kuzum 35+6 yım. Inşallah bebiş doğunca kullancagim😍 ben gebeliğimi ilk Ögrendigim de ilk onu almıştım 🤣 250 liraydı a101 indirimden temmuz başında aldım. En iyi yatırım o bence.
oglusununannesii Tuba26- bebekler yeni doğduğunda çok fazla emmediği için göğüste ağrı sızı yapıyomuş , birde düzenli kullanımda sütü arttırdığını söylüyorlar
oglusununannesii 1Gunes yaa bende kullanıyorsunuz sandım 😂 sağlıkla gelsin bebişiniz💖 iyi yapmışsınız şuan her şeyin fiyatı arttı
Edda28 Bende kiwi markasını aldım trendyoldan indirime girmişti iki hafta önce kullananlar çok memnun ve çok yorumu var bir bak istersen
oglusununannesii Edda28 teşekkür ederim ne kadara almıştınız e bebek indirimini kaçırmışım tükenmiş maalesef
Edda28 oglusununannesii ben 350 ye almıştım şuan da da öok yüksek değil 395 olmuş daha da yüksekti 430 fln dı