Aynur52 20.haftanin ortasında böyle kayar gibi hissediyordum şuan 21+2 günlüğüm ve 2 gündür hissetmiyorum tedirginim ya neden olabilir 🥺
Busrasakarya Aynur52 ben 29.haftaya kadar düzenli hissetmedim hiç bazı günler hareket ediyordu bazı günler etmiyordu. Doktorum normal bu haftalarda düzenli hareket etmesi beklenmez demişti
Ummu1234 Aynur52 belki pozisyonu uygun değildir kötü düşünmeyin🙂 bende çok yorulunca hissetmiyorum bazen belki kendinizi yorduysanızda hissetmezsiniz