1trimester bnm atıldı ama kestigini hisetmedim kestigini bildim ama hisetmedim acı yok yani sancıdan hisetmedim heralde dikerkende uyuttular bilmiyorum kac dk uyudugumu bi abla bana hadi kalk kızım ustunj giydircem dddi sonra tekerlekli sandalye oturdum bebegimi kucagımda cıktım suan yine hamileyim korkuyorum ama olede bolede dogcak ama hisedilmiyor kesi