Aylinslmci Devlet hastanesinde doğum yapan arkadaşlar tecrubelerınızı ıyı veya kötü paylaşır mısınız ? Devlette doğum yapmayı düşünüyorum ama tedirginliklerimde var.
Alya09 Aylinslmci bende kararsızım sezeryan olucam devlettemi yapsam özel demi fiyatlat çok arttığı için ama devlette güzel dikiş yapılıyormu o korkutuyır biraz
Arzum_87 Alya09 Devlet hastanesi önceliği normal doğum oluyor. Riskli bir durum var ise sezeryana alıyorlar. İsteğe göre olmuyor. Haberiniz olsun.
mucizem___ Alya09 devlette normal dogum yapıyorlar sezeryan olasılıklar dışında keyfe göre yapmıyorlar
Tugbaysima Her devlet hastanesi aynı olur mu bilmem ama ben şehir hastanesinde doğum yaptım özel hastaneden farkı yoktu diyebilirim odası yemekleri temizliği iyiydi memnun kaldık hatta şükrettik bi heves gidip özelde doğurmadım diye
Aylinslmci Tugbaysima sizde normal doğum mu yaptınız ? Benim ıkıncı gebelıgım ılk doğumumun uzerınden 5 yıl geçti sezeryan olmuştum sımdıde ozeldekı doktora sorduğunda normal yapabılır mıyım diye mahvolursun demıstı hep sezeryan olurum diye düşünüyorum ama devlette normalı zorlar mı
Tugbaysima Aylinslmci ben normal doğum diye yatış yaptım ama açılma olmayınca sezeryan oldum ikinciyi normal soğuyabilirsin deşeler ben yine sezeryan olurdum normal doğum kolay bişey değil hele suni sancı beni mahvetti sezeryan sonrası normal yaparlar mı bilmem ama burada okuduğum yorumlara göre çoğu doktor bunu yapmıyormuş tehlikeli bulduklarından dolayı