Melike3435 Selam kızlar , sadece femara kullanıp hamile kalan var mı ? Yani çatlatma iğnesi vs olmadan.
mminiginannesi10 Melike3435 ben letu ile kaldım . Çatlama iğnesi olmadım, kendiliğinden çatlıyor çünkü. Düzenli ilişki oldu ama 2 günde bir
Mervoll Melike3435 canım ben 8 yıllık evliyim sadece femara ile 4 kkez hamile kaldım 3u kalp durması ile kürtaj oldum çok şükür 4 yaşından bı kızım var .femara gerçekten çok iyi bı ilaç ben de pko var hiç adet olmam ilk denememde hamile kalmıştım
betulpolat Melike3435 ben hem femara hem çatlatma iğnesi kullandım 1 düşüğüm var şuan 13 haftalık gebeyim Allahıma şükürler olsun
Mervoll Melike3435 hayır canım hiç kullandım şimdiye kadar ilk defa bu ay femara ve ovitrelle denedik gebelik oluşmadı bende pko olduğu için şu iki ayda kilo aldım oyuzden gebelik oluşmadı diye düşünüyorum
Naniklininik Ben de klomen ile denedim bu ay femara alacağım ama yanında mfk ürünleri de kullanmayı düşünüyorum birlikte çok mu yüklenmiş olurum bilemedim