Kızlar Defne Lina ismi nasıl sizce🤍
ayselinaaaa iki isimde ayrı ayrı çok güzel bence tek başına konulmalı 🫶🏻🥰
ayselinaaaa çok güzel ❤️
ayselinaaaa bence Defne gayet kibar bi isim ve tek olmalı 👍 lina gerçekten çok aşırı fazla
ayselinaaaa bende 28 haftalık hamileyim nasipse bizimde defne lina olucak insallah💜
Çok güzel en çok istediğim isim ama koyamadigim 😟
Bende mira düşünüyorum kızıma
Asli123s bende :)