ferhpnar bir kendiliğinden düşük oldu ikincisi kalbi durdu ikisi de 8 haftayı geçmedi. doktor olası bir gebelikte keseyi görür görmez kan sulandırıcı başlayacaz dedi. Ben de 2 düşük oldu bi araştırılma olmuyor mu dedi. Genetik test yapılıyor fakültelerde ama 3ve fazlasında dedi. Zaten test yapsan da maksimum tedavi kan sulandırıcı kullanmak olacak dedi. Neyse 2ay sonra hamileydim başladık kan sulandırıcı vs güzel gidiyordu benim plasentayla ilgili sorunum oldu fakülteye yönlendirdi beni doktor. Ordakiler de 2 düşük olduğunu öğrenince eşimle bana genetik test, bana ayrıyeyten pıhtılaşma testi yaptı. Genetikler normaldi aöa pıhtılaşma bozukluğu vardı ilaçlara devam ettim kontrollere vs. Şu an 36+2deyiz. O devletteki doktor bana yapmazlar dedi ama fakülteye gittiğimde direkt yaptılat testleri.. bence bu ilden ile doktordan doktora değişiyor siz en yakın fakülteye gidin bi bilgi alın olur ki yaparlar sorunu bulmuş olursunuz.