Sakaryali54 Pembemimavimi gercek dogum belirtisnde bebek hareket etmz karnin tas gbi olur.sancin da daha sik gelir cnm
Pembemimavimi Sakaryali54 aslinda bugun aksam ustu diaari cikrim tas gibiydi hic kimikdamadi eve gelince bi iki cirpindi uyudu heralde snra
Zeynep09 Pembemimavimi aynen benimde ilk bel ağrılarım 36. Haftamda başladı 38 1 gün sonra bitiyor anca sancıya dönüşmeye başladı o da düzenli olmayınca Doğum sancısı sayılmıyor