2 gün önce yaşadığım olayı anlatayım.
Ben migreni çok şiddetli ve her gün yaşayan normal hayat yaşayamayan biriydim ve tedavi gördüm çok şükür nöbetlerim azaldı.
2 gün önce gece çok sık idrara kalktım birde akşam dışarıda çok üşümüştüm ondan sanırım sabah sol tarafımın ağrısı ile uyandım dayandım hiç yerimden kalkmadım ama şiddetlendi parol içtim son çağre ama ağrı sağ tarafa geçti yürüyemiyorum midem bulanıyor zaten öğürdükçe beynim zonkluyor. Eşimin teyzesinden duymustum bir kaç ay önce aradım öğrendim tekrar sarımsak rendeleyip tülbentle suyunu çıkarmış burna birer damla damlatmış çok iyi gelmiş. Dedim yapalım yoksa ölcem. Yaptık sarımsağında verdiği acıyla ağlamaya basladım hıckıra hıckıra canımdan bezdim diye 🤣 ama 15 dk sonra ağrım geçti sadece basımda sersemlik kaldı. Detaylı anlatmamın sebebi çok çektim geçmicek gibiydi inanamadım bence bir deneyin birşey kaybetmessiniz belki sizde de işe yarar . Migren düşman basına bir hastalık gerçekten ömrümden ömür aldı