symabskrt ben diyer gebeliğimde aldım e bebekten ne kremler ne doktorlara gittim göğüs yarama çare olmadı artık ağlayarak emziriyor oğlum uykudan uyanıp meme isteyecek diye korkuyordum 2 ay olmuştu burda tavsiye etti sagolsun arkadaşın biri hemen eşimi gönderip aldırmıştım ve sonuç 3 gün içinde ne yara ne kanama kaldı şimdi tekrar gebeyim doğumdan bir hafta önce falan kullanmaya başlamayı düşünüyorum nasipse iyiki almışım