Tubahmet Hanımlar bikaç gündür iki kaburgamın tam ortasına bi yumruk oturuyor snki ve nefes alamıyorm yatamıyorm oturamıyorm sanki bişi yemişim de aşağıya inmemiş gibi ama felaket bir ağrı. Yaşayan var mı gebelikte normal mi yoksa başka bi sorun olabilir mi?
Tubahmet Pinar38 18+6 oldum ama çok kötü ya zıplayınca ve yürüyünce geçiyor biraz yatınca aynı zıplama derken küçük yerimde zıplama yani
Ayvehe9 Canım üşütüyorsan da çok olur dikkat et üzerinde hırkasız yeleksiz gezme sen hamilesin insanların nefesinden bile nem kaparsın.
Ayseguls Benimde iki göğüs aramda göğüs kafesimde ağrı var 2 haftadır geçmek bilmedi. Hareket ederken canım yanıyor sanki ağrı sırtıma vuruyor arkadan. Doktorum mide yanmasından kasılmalardan olmuştur dedi fakat mide yanmam olmadıgı zamanda aynı.🙇🏼♀️
Tubahmet Pinar38 ama daha yukarısı ve tam ortada yumruk gibi bir ağrı iki göğsümin tam ortası ve felaket bişi
Tubahmet HulyaKrg dinlenemiyorum ki oturup yatamıyorum sancıdan kıvranıyorm ayakta bi o yana bi bu yana gidince biraz azalıyor
Neroizm Bebeginizin pozisyonundan ve buyuyen rahminizin diyafram ve midenize yaptigi baskidan olabilir. Ufaklik poposunu yukari diktiyse onun poposu da midenizi yukari itip kaburgalarinizda agri yapar.
HulyaKrg Benim kafasi en basindan beri hep asagidaydi o yuzden yoruldugumsa cok agrim oluyordu kaburgalarimda ust tarafta dinlenince geçiyordu