Binnurr1 19 24. Haftalar bakılıyor beni kadın Doğum yönlendirdi ama randevuyu almaya ben gidemedim eşim aldı
Sadece ismimi ve istediğim tarihi söylemiş o kadar direk ajandaya yazmışlar
Size tavsiyem pazartesiyi beklemeyin randevular hızla doluyor
1 şubatta martın randevuları açıldı ve eşim saat 10 da ordaydı beni yazdırdı
İlk hafta dolmuştu bile
Yarın direk gidin isim yazdırın sonra kadın doğuma gidersiniz kontrıl etmiyor isim yazarken ( ama tabi doktora muayne olmadım filan demeyin😂)
Ben ikili test için 7.haftamda gittm ocakta yaptırmam gerekiyordu randevu yoktu yaptıramadım direk ya üniversiteye ya da özele gidin dedi doktorda bu durumda bişe yapamıyor
Ben ikili için beklerken bi kadın detaylı için randevu alacaktı yer kalmamıştı onada aynısını dedi)
Yani bu konuda erken davranmak lazım
Kadın Doğum doktoruma yer yoktu dedim özele git dedi🥲 nihayetinde gittim ama ikili gayet ucuZ
Detaylı malesef çok pahalı mutlaka yarın sabahtan gidin randevu alın