23 Eylül son adet tarihim. Normalde 18+6 olmam gerekiyor. Devlet 17+6 diyor. İlk günden beri bir hafta geride söylüyor doktor
Geçen hafta özele gittim renklide görmek istedik eşimle. Haftasıyla uyumlu dedi . Ben ultrosona göre mi son adete göre mi hesap tutacağım. Devlet 1 hafta geri diyor. Özel tam haftasında diyor. Anlayamadım.