Selindemireloff Benim takibimi Ayşe Yeliz Hanım yapıyor, gebeliğin 16. haftasında doktorumla tanıştım. Çok rahatlatıyor ve istediğim zaman kendisine ulaşabiliyorum. Sezeryan istemiştim ama beni o kadar rahatlattı ki şimdi normal doğuma sıcak bakmaya başladım.
Zynnn Eddiee teşekkür ederim içim ferahladı biraz normalde Nedret hanım benim doktorum kendisi yurt dışında olacakmış Yeliz hanıma yönlendireceğini söyledi
Eddiee Zynnn bence pembe mavideki her doktor harika ben de nevin özsaraç hastasıyım ona gitmeyi de talep edebilirsiniz zaten nedret hanımla çok yakın arkadaşlar ve deneyimleri de hemen hemen aynı. Benim gebelik öncesi sorunlar olmuştu nedret hanım da gelip bakmıştı o zaman.
Zynnn Eddiee Nedret hanım bana özellikle Yeliz hanımı tavsiye ettiği için ben bi talepte bulunmadım bida