Eldgrn Selam kızlar nasılsınız biz kontrole gittik geldik 3 kilo olmuşuz şükür bu günlere haftaya çarşamba kontrol şuanda herşey stabil şuanda beklemedeyiz hurma ve adacayi veya kekik çayına başlattı artık ne zmanaa gelirse sözde durumlar nedir kaç kaldı 🥰
EmineDefneGokce Eldgrn son 6😍 yarın açıklık muayenesi var . Benim bebe de 2 haftadır 3 kilo ya almıyor daha 😂 ablası gibi 3300 falan doğacak heralde minnoşum 😍
Lavantakokusu64 Eldgrn 34+2 ile şafak 40☺️ 35 te kontrol günümüzü bekliyoruz. 35 ten itibaren bende yavaş yavaş hurmaya falan geçiş yaparım. Hamilelik ağrısından çok hastalık mahvetti beni hele öksürük geçmek bilmiyor. Allah’im şifa derman versin herkese..
Mylifeem @Eldgrn 37+2 son 19 gün kaldı bendede dün gittim bende kontrole 3256 olmuş kilosu suyum sınırda şekerim olduğu için cuma tekrar bi kontrolüm var bu aralar vajinal ağrım çok oluyor onun dışında çok şükür bi sıkıntımız yok ☺️
Eldgrn Mylifeem maşallah canım sağlıkla gelsin 🥰♥️ benimde çatı kemiigi ağrısı çok var normal biliyorum ama yerimden kaldırmıyor valla bazends
Eldgrn EmineDefneGokce olsun canım saglikli olsunda benim doktor bile daha bebeğe kilo aldırma dedi şişirme bebegi dedi zor olur doğum diye kendisi gelistiyse iyiyse sıkıntı yok önemli olan o
EmineDefneGokce Eldgrn ay yok kuzum sağlıklı olsun da 😍 valla kilo dert değil doğunca çok güzel alıyolar
Eldgrn Lavantakokusu64 Allah yardımcın olsun o öksürük bende çok çektim hele geceleri öldürdü beni yeni yeni geçiyor