xRukenx hastane koşulları özel hastaneden farksız gerçekten ben normal doğum yapacakken sezeryana döndüm sadece normal doğum katındaki doktorlardan ebelerden memnun değilim sizi insan yerine koymuyorlar özellikle doğum yapan diğer hastaların sesini duyuyorsunuz zaten onlara çok bağırıyorlar ben oturup ağlardım onları duydukça da korktum zaten iyi ki sezeryan oldum dedim