Nisanrrerdag Kızlar bırsey sorcam bn keseyı gordum 2hafta sonraya randevu aldım o zamanda7+3 oluyorum kalbını duymaya gıdecemde altanmı bakıyolar yoksa gobektenmı esım altan ıstemıyoda erken mı acaba
Nisanrrerdag Sinem0135 ınsallah ya tedavıyle oldugu ıcın her muayene gıtıgımde altan bakıyolardı esımde ıstemıyo duyamazsın dedım beklerız dedı ama bn cok sabırsızım
Sinem0135 Nisanrrerdag Rabbim gönlünüze göre versin kuzum inşallah gidince o güzel sesi duymak nasip olsun 🤲🏻❤️ Asla kendinizi strese sokmayıb