20+3 günlük hamileyim ilk kez 5 gün önce hissetmeye başladım ancak bugün hiç hissetmedim tatlı da yedim yattım dinlendim ama yok çok korktum hissetsek bir dert hissetmesek dert cidden çok zormuş anne olmak Rabbim bütün annelere yardım etsin sabır versin. Sizce normal mi