Gck_ Doktora 11+4 ken gittim doktor ölçüm yapamadığını 12. Hafta da gelmem gerektiğini söyledi boyle bir durum yaşayan var mı kafam karıştı açıkçası 11 ile 14 hafta arasında ise neden yapılamadı bilgisi olan basına gelen var mı
yanlisanlamaama Gck_ bana 12.haftamda git demişti doktorum gitmiştim bebek 14 haftalık boyutlarındaydı bir gün daha geç gitseydim ölçemeyecekti bazen ölçerken sorun oluyor heralde en iadeli 12.hafta
Nuross Gck_ canım ikili tarama haftası 12.haftadan itibaren başlıyor benim gittiğim de 11+6 idi ona rağmen yapmamıştı 1 hafta sonra tekrar gitmiştim
Cennetkpln @Gck_ ikili testin yapılabilmesi için baş popo mesafesinin yani CRL 45-85 mm arasında olması lazım belki o yüzden 12 demiştir