ozgesoy28 Mucizem canım baya geç oldu ama dün gece gittim acile gece 2 de bi sıkıntı çıkmadı çok şükür bebeğim iyi allahıma şükür
SemaKl Kızlar benim de bel ve kalça ağrım çok fena 12 haftalığım bende özellikle azıcık bi iş yapsam çok ayakta kalsam dayanılmaz hal alıyor yürütmüyor bile😪
SemaKl Kızlar benim de bel ve kalça ağrım çok fena 12 haftalığım bende özellikle azıcık bi iş yapsam çok ayakta kalsam dayanılmaz hal alıyor yürütmüyor bile😪
Tugbaaa SemaKl bana dusuk teklikesi var dedi ve progestan bide igne verdi ihmal etme derim benim 16 haftalik
Sinemkurtkarakussk35 Tugbaaa hhaha o bende de var. İştahım hiç yok ama çabuk acıkıyodum ama canım bişi istemiyodu.şimdi hastalıktan hiç biri yok. Canım allah razı oslun sanada allah kolaylık versin allah yardım etsin🙏🏽