Naz_11 ben 2. Doğumumu Ümraniye afiyet hastanesinde lale hanıma yaptırdım kendisinin önceliği normal doğum ama tabi hastanın isteğine göre de sezeryan yapıyo şuan 3. Ye hamileyim 6 ay önce falan antalyaya taşındık ve bu doğumuma Allah izin verirse tekrar istanbula gelip lale hanımda yaptırcam çok ama çok memnun kaldım kendisinden bu kadar anaç güleryüzlü sevecen ılımlı bir doktor görmedim