emir_01 sag gozum nihut buyuklugunde sis burun kisminda olan yeri gozyasi kanalim tikanmis 3 tane damla ve antibiyotik hap kullaniyorum bugun 1 gun oldu baslayali boyle bisey basina gelen oldumu ilaclarla duzeldjmi ameliyat olmaktan cok korkuyorum
Zeynepsnu emir_01 evet eşimin ilaçla düzeldi korkmayın Allah dermansız hastalık vermesin, ilaçla düzelir muhtemelen 🌸
emir_01 Zeynepsnu allah bin kere razi olsun icimi rahatlattiniz hafif sert ve nohut gibiydi demi okadar cok korktumki
Zeynepsnu emir_01 evet evet, birde ilaçsız olarak göz pınarına iğne gibi birşey sokarak icini boşaltıyolar,eşimin ilaçla geçmeseydi onu yapacaklardı,korkmayın düzeliyor ilaçla,eşimin fındık gibiydi o geçtiyse geçer diye düsünüyorum🌸