Admin12 Haftaya girdim ve doktorum kese bozuk dedi ve cumartesi tekrar gidicem bu durumu yaşayıp normale dönen oldu mu bilği verimisiniz?
kadertugrul7 Admin12 banada Çarşamba gunu gittigimde muz sekline benziyor pek hosumuza giden bi durum degil gunde 3 litre su ic demişti inşallah bi sorun olmaz progestan kullaniyorum düşük riskim ve kesede kanama oldugu için hayırlısıyla atlatiriz inşallah
Aaslgryzb Olabildiğince dinlenin iş yapmayin düşük önleyici ilaç vermişti doktorum eğer sağlıklı ise tutunur