Beyzaanur5 Merhabalar şey soracaktım ikili tarama test sonuçları acaba ne zaman çıkıyor hanımlar internette 1-2 gün diyor ama e nabıza bakıyorum öyle çıkmış olarak bir sonuç yok tabi. 🙄 merak ediyorum çünkü çok
arirangg Beyzaanur5 E nabızda çıkanlar asıl sonuç değil canım. Grafik çıkıyor o e nabıza düşmüyor. Benim sonucum 1 haftada çıkmıştı. Hastaneden alınıyor
Beyzaanur5 arirangg çok teşekkür ederim. Bugün 1 haftam olmuş eşim hastanede çalışıyor o zaman yarın sorar belki sonuç çıkmıştır inşallah ❤️😍