hayalperest2310 Dilaraa23 aynn benim de umudum bu yönde de bu aralar çok şiştim heran çatlaklar oluşabilir hiçbirsey kullanmadım sadece su içiyorum
Dilaraa23 nur34_ vücuttan vücuda değişiyor demek ki benimde 30 dan sonra başlıyor sanırım anlayamıyorum da tam bi kaç haftaya netleşir🥲😄
nur34_ Dilaraa23 ben cok meyilliyim malesef canm ya😔üzülüyorum ama saglimz yerinde olsun hersey bebiskolar icin
prensmusta Dilaraa23 ben ilk hamileliğimde 20kg almıştım ve ikiz gibi göbeğim olmasına rağmen hiç çatlamadım.ama günde en az 3lt su içtim.elimde su şişesi ile geziyordum.krem sürmekte önemli tabi ama asıl önemli olan bol su👍🏻 💧
Halimee1634 Gebeliğim boyunca 3 litre su içtim günde 2 kez yaglandim.düzenli spor yaptım toplam 13 kilo aldım ama 39.haftada catladim azda olsa 😪 genetikte varsa oluyor sanırım