Kızlar merhaba doğuma neredeyse az kaldı 28 haftalık olduk ama hala bir hastane belirleyemedim başta cam ve sakura düşünüyordum ama burada doğum yapıp memnun kalmayan şikayetçi bir çok bayan gördüm ve tekrar düşünmeye karar verdim ilk doğumum olucak genital siğil ve enfeksiyonumda mevcut direk sezeryana alamayacaklarını sigilin azlığına çokluğuna göre karar vereceklerini söylediler devlette bide.oyle yorumları görünce kararsız kaldım cam ve sakura da doğum yapıp memnun kalan veya kalmayanlar var mı acaba bilgileri alabilir miyim 🙏💖