Eldgrn bluemom_ 37+1 olucaz bu gün kontrol günüydü 3 kilo olmuşuz şükür ödem vs yok rahat geçiyor ağrılar iğne batması oluyor çatı kemiği ağrısı oluyor onlar dışında bekliyoruz artık ne zaman gelirse
Eren_umay2 bluemom_ 36+4 olacağız bizde salı günü doktor kontorlüm vardı 2950 olmuşuz pazartesi tekrar bi.randevum daha var her hafta çağıracak doktorum🥰 ödem falan yok şükür akşamları sadece ağrılarım başlıyor normal galiba o da nst de falan sancı çıkmadı hiç
Buse-ozdmr bluemom_ 36 +0 da gittim doktora 3200 dedi 50 santim boy dedi🐣 evet ödemlerim oldu elim ayağım şişlik var ve artık çok ağırlaştım 37+2 deyim bugün🥰
Bebiiii bluemom_ 36 haftalık olduk bugn doktorum 2473 gram dedi. Kızlar boy olark bebisleriniz nasıl peki
mzyynkbra 3 buçuk kilonun bi tık üzeri dedi 38. Haftada şuan 39 olduk 😇 ellerim çok hafif şiş onu dışında sadece karnım şişko heryerim aynı 😂
Aysegul123Defne mzyynkbra benimki de 3 600 dedi 38+6inci haftadayiz baş aşağı pozisyonda ama kanala inmemiş dedi sende durumlar nasıl açıklık sancı falanda yok bende 🥹
busra009 36+5 iz 3 gün önce 2640 gramdı benim kız biraz minyon 🥰 sancı filan çıkmıyo nst de ama benim kramplar filan var bel ağrısı çok fazla sağlıkla gelir umarım çok korkuyorum doğumdan 🥺
bluemom_ busra009 sağlıkla gelsin🌺 Benim de nst de sancı yok ama ağırlaştım geceleri ağrılarım oluyor ama az kaldı dayanıcaz🙏🏻
pinarsabrii bluemom_ 37+1 olduk bizde. Ödem falan yok hiç şuan daha. Bugün görüş günümüzdü. 3600 kg 53 cm olmuşuz tospik oğlumla💙 ağırlaştım iyice, aldığım nefes yetmiyor gibi hissediyorum artık, bi an önce gelsin istiyorum 😄
mzyynkbra Aysegul123Defne ay bende de açıklık yok sancı yok doğum pozisyonunda ama şimdi nedense aşırı midem bulanıyor doğum belirtileri arasında da var anlamadım 😌
Aysegul123Defne mzyynkbra bilmiyorum hiç duymadim öyle bisiyi bence alakası yok doğumla mide bulantısınin 🤷 benimkide de doğum pozisyonunda ama kanala inmemiş doğum pozisyonubda olmasıda yeterli değil yani 🥹 lapa lapa kar yağıyor Rabb’im kolay kurtarsın nasıl gidicez hastaneye arabalarda kaya kaya 😂 of düşünmekten uyuyamıyorum sendede öyle birsey varmı
mzyynkbra Aysegul123Defne Doğum eylemi başladıktan sonra rahim ağzının açılmasıyla beraber mide bulantısı görülebilir. Yazıyordu bende ona istinaden öyle düşündüm canım aklıma herşey geliyor valla bir an önce doğurmak bir oh çekmek istiyorum artık hangi şehirdesin 🥰
Aysegul123Defne mzyynkbra hm bunu bilmek iyi oldu 🥰 bende oh çekip rahatça uyumak istiyorum şuan midemde karnımda o kadar çok baskı ağırlık varmış gibi hissediyorum ki nefessiz kaliyorum 🫠 Gaziantepteyim canım sen hangi sehirdesin
mzyynkbra Aysegul123Defne Bende son 1 haftadır öyleyim çok hareketliydim been şimdi yatakta dönerken 3 kere nefes alıyorum 😂😂 çok zor artık gerçekten . Bende ankaradayım burda çok kar yok az az yağıyor .doğuracağım gün nasıl olur Allah bilir. Rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallah 🙏 😇
Aysegul123Defne mzyynkbra aslında en hareketli olmamız gereken zaman açılma sancı yok bebek kanalda değil yürüyüş merdiven in çık squat yapmamız lazım derken kar yağdı evde bişiler yapmaya çalısicam merdiven in çık yapicam mecbur
mzyynkbra Aysegul123Defne ay şu herkesin önerdiği youtube videosu varya egzersiz bende bu gün onu yaptım baya iyi geldi gibi hissettim hatta bi ara belime kasığıma ağrı girdi doğuruyormuyum bile dedim 😂videonun altındaki bütün yorumlarda egzersizden sonra doğurdum yazıyor 😂