Melekannee17 Merhaba kızlar, Fetal Dna testi yaptıran var mı icinizde? sonuçlar ne zaman çıkıyor, nasıl öğreniyoruz süreç nedir veya bu test sonucu bebeğinin bir hastalığı tespit edilen var mı bilgi verebilir misiniz
MugeGuness Melekannee17 ben bugün yaptırdım canım. İkili taramada riskim yüksek çıktı. Ultrasonum temiz ama doktorum içimiz rahat etsin diye bu testi önerdi. Bugün evime gelip kan aldılar. 15 gün içinde çıkacakmış sonuçlar. İnşallah temiz çıkar dualarınıza talibim 🙏🙏
Mericylmz Melekannee17 Aralık ayında yaptırdım 2li 3lü ve 4lü yaptırmamak için direk kesin sonuç verdiği için yaptırdık özel takipliyseniz zaten 3 testin fiyatı hemen hemen aynı tutara geliyor 15 güne sonuç çıkıyor eve gelip sizden kan alıyolar aynı zamanda cinsiyeti de öğreniyorsunuz
minigiminannesi03 Melekannee17 1 hafta içinde çıkıyor normalde ben yurt dışında olduğum için turkiyede nasıl bilemem
031019 Melekannee17 benimde ikili tarama testim riskli çıkmıştı evet pahalı bir test lakın 3.ve 4. testlere gerek duyulmuyor feta DNA yı yaptırınca vede %99 kesin sonuç veriyor en azından içimiz rahat ediyor bana 1 hafta içerisinde mail yoluyla sonuçları gönderip aynı sonuçları doktoruma da göndermişti çık şükür temiz çıkmıştı umarım sizin de temiz çıkar kalbimizi ferah tutunuz
Sahnedekimadam %99 kesinliği olan bir test diye biliyorum, ama gereksiz pahalı bence.10-15 gün içinde sonuçları yaptırdığınız yerden alabiliyorsunuz..
Melekannee17 Sahnedekimadam evet biraz pahalı ama doktorum bu testi yapınca 2li 3lu ve 4lu taramaya ihtiyaç kalmayacağını söyledi bunu duyunca maddi olarak birbirini karşılayacağını düşündüm açıkçası ve doğruluk payının yüksekliği beni cezbediyor
nur_seyma Ben yaptırdım canım 3 lü tarama testimde down sendromu riski çok yüksek çıkmıştı doktor önerdi 5 iş Günü içinde belli oluyo genelde bütün kromozom rahatsızlıklarına bakıyorlar yurtdışına gidiyor tahlil.. sen neden yaptırmak istiyosun eğer sıkıntın yoksa gerek yok bence
Melekannee17 nur_seyma ah yavrum, umarım sonucunun güzel çıkmıştır. 🙏🏻 Ben doktor tavsiyesi ile yaptırdım canım ama henüz sonucum çıkmadı. Sonucumu nasıl öğreneceğim veya çıktı mı diye kontrol edebileceğim bir yer var mı diye merak ediyorum
Sahnedekimadam Melekannee17 Diğerlerini yaptırıp yaptırmamak da sizin tercihiniz ki yaptırmasanız bir kaybınız olmayacak🤗
Mericylmz Melekannee17 kağıda mail adresinizi ve doktorunuzu yazdıysanız size mail geliyor doktora da farklı bi sonucu atıyorlar
Sukran3434 Melekannee17 iletisim numarasi vermedilermi ben test yaptrdigim yerin internet sitesinden ogrendim
Aysecan06 Ben de yaptırdım. 36 yaşındayım. Taramalara girdiğimde riskli çıkma ihtimalim yüksekti. Riskli çıktığında da amniyosenteze yönlendireceklerdi. Doktorum hiç seni strese sokmayalım direkt fetal dna yaptıralım dedi. Ben 5000 tl vermiştim. 10 gün icinde de sonuç çıkıyor. Genetik doktoruna gitmiştim. Testi de araştırdım güvenilir sonuçlar veriyor. Içimiz rahat etti. Fetal dna ile bir sürü kromozomal hastalığa bakıyorlar.
Babyykmz Özelde doktor cok fazla kan tahlili vermisti ucret fazla tutacagindan devlet hastanesi kadin doguma randevu aldim gittim oradaki doktor 5 hafta sonrada gel ikili tarama testi yapilsin demisti. Devlet ikiliyi yapiyor anladigim kadariyla fakat 3 lü ve 4 lü testi yapiyor mu bilginiz var mi
Gizem3544 Melekannee17 ben detaylıda problem çıktığı için yaptırmıştım genoks firmasına.. bizimki Amerika’da incelenendi genoksun bazı testleri ankarada inceleniyor onlar daha kısa sürede çıkıyor biz plus olanı yaptırmıştık yurtdışına gittiği içinde 10 iş gününde geldi sonuçlar
Melekannee17 Sukran3434 nasıl yani İnternet sitesinde nasıl bir adım izliyoruz çok Fransızim gözüm telefonda haber bekliyorum resmen hala çıkmadı sonuçlar
Sukran3434 Melekannee17 ben genetixde yaptrdim testimi genetixin internet sitesi vardi sifre versiler oradan baktim tahlil sonucuma 15 gunde cikti