Arkadaşlar kontrole gitmiştim . Doktor suyumun çok az olduğunu hatta kesenin bebeği sıktığını bebeğin hareket edemediğini söyledi acilen hastaneye yatırıldım . 1 gece serum taktırdım biraz daha düzeldi dedi ve taburcu oldum . 3 litre su içhergün dedi .
Haftası küçük olup böyle şeyler yaşayan var mı