Ariferhan 6 hafta 3 günlük hamileyim. Dün doktora gidip ilk defa kalp atışını duyduk. Ancak kalp atışı biraz cılızdı çok gelmedi. Doktor daha çok küçük o yüzden öyle dedi. Benim gibi olan var mı kalp atışını az duyan
arirangg Ariferhan Canım hiç korkma. Ben de aynı şeyi yaşadım. O haftalarda kalp atışını dinledim ama dediğin gibi çok cılızdı. Doktora sordum dakikada kaç kere atıyor. O da dedi ki şu an olması gerektiği kadar değil ama daha küçük o yüzden. Çok tedirgin olmuştum. Sonra bebek büyüdükçe düzeldi. Sknraki gittikelrimde güçlü atıyordu çok şükür.