Elmasy Arkadaşlar 41. Haftaya girdim 42 ye kadar yolu var mı normal doğum görünüyordu normal doğurmak istiyorum ama bu şekilde bekleyince de insan bi stres oluyor 😮💨 Doğumun başlaması için ne yapabilirim 🥹
2aslan_annesi07 Elmasy 43 te doğum yapan akrabamız var :) sıcak suya mutlaka oturun hurma yiyin çifter çifter merdiven çıkın tempolu yürüyüş deneyin hayırlısı insaAllah❤️
Hallerimvarbenim Elmasy Activating Labor egzersizini çok öneriyorlar canım doğumu başlatıyormuş istersen bir araştır yap sende Allah kavuştursun ben 37. Haftada iptal oldum sen nasıl dayanıyorsun hala kıyamam Allah sabır versin☺️