Sengull3801
Trendyol da BADGER diye bir krem keşfettim vazelin tarzında 2 yıl önce ilk hamileliğimde kullandım ve şuan 2. Hamileliğim 30 haftalık oldum yine sıfır çatlak cildim mis gibi Kİ bizde çatlak genetik . Yani aşşşşırrı derecede tavsiye ediyorum harika bir ürün 👌🏻👍🏻 biraz pahalı ama bence değer günde 3-4 defa sürüyorum ve lierac kremi sadece gece yatmadan sürüyorum 😘👍🏻