Kucuk_melegim Kizlar bebişi vajinamin uzerinde oynadığını hissediyorum ve o oynadikca igne gibi batıyor aceba açılma ilerledi mi 2 cm di
Damlamsu Kucuk_melegim anam benimkide ye iç yat aynı babası 😂😂 bugün yediklerimle doymamış nst de oynamadı gittim baya bisey yedim sonra oynadı😂😂
Bkt0 Kucuk_melegim hiç gitme canım doktora zaten açılman ilerlerse sancında olacak en güzeli evde takip etmek hastane çok yıpratıyor
burcin-2202 Kucuk_melegim maşallah sona gelmişsiniz , normal o zaman bence , yinede daha tecrübeli arkadaşlar vardır muhakkak. Sağlıkla kavuşun bebeğinize 🫶🤲
Sellmaseellma 32 haftadayım 1 haftadır çok hareketli her hareketinde vajinada ağrı acı hissediyorum resmen oraya buraya neresi gelirse vuruyor 😂
Kucuk_melegim Sellmaseellma heryerde hissediyorm ama doğum pozisyonunda olduğu için mesela ellerini vajinamda hissediyorum yada orda hickiriyor
Kucuk_melegim Bkt0 yani bide yeni gittim 2 gün önce haftaya tekrar gidicem boş gidip napim bebegm hareketli açılmam var bekliyorum
Kucuk_melegim Bkt0 evet ama benmki burdaki okuduklarim gibi degldi sumuksu şeffafdi ebeye sordugumda Nisan dedi
Bkt0 Kucuk_melegim olabilir zaten nişan gelmezse açılma olmazdı bazılarında kan şeklinde bazılarında o şekil gelir sen bekle hatta yatma hareketli ol açılma olması için sıcak duş al sancıların 5 dakka da 1 e düşmeden hastaneye gitme tam bir işkence hastanede sancı çekmek çünkü
Bkt0 Kucuk_melegim aynen öyle ben ilk hamileliğimde o hatayı yaptım 3 cm ile yatışımı yaptırdım ama çok pişmanım ikinci gebeliğim herşeyimi evde çekeceğim hemen herşeyde doktora gitme bekle
Kucuk_melegim Bkt0 vajinamin üstü felaket ağrıyor ya aldm aldm duş aldm sıcak suyla goguslerimi uyardım belimi ovaladim inşallah devami gelir squat yapiyorm ara ara sancilarim gelince