BusraSY burdan okuduğuma göre su genelde bir anda boşalma şeklinde oluyormuş yani 1bardak kadar falan anlamanız mümkün değil deniyor bide biz kabul etmesekte😀 son zamanlarda baskılardan dolayı idrar kaçırma oluyormuş yinede içiniz rahat değilse bı doktora gidebilirsiniz yada eczaneden turnusol kağıdı gibi şeyler varmış renk degistiriyormus tam bilmiyorum ama onlardan alabilirsiniz 😊