Bende 5+3 teyim bazen bulantım oluyor çok sıkıntı yaşamıyorum ama beni asıl heyecanlandıran günler geçmiyor bu geri kalan 35 haftayı nasıl tamamlayacağız acabaa😂 benim 3. Gebeliğim diğer iki bebeğimi ölü doğum ile kaybettim bunda çok daha heyecanlıyım stresliyim korkuluyumm…🤦🏼♀️