Deniz150718 az mi kaldı dogumunuza. Normal doğum yapicam diye düşünmeyin sezeryan olarak ta düşünün . 2 3 gecelik bebeğe 3 4 takım ben emzik ve mamada aldım bez ıslak mendil değil kesinlikle pamuk alın makyaj pamuğu pişik yapmıyor asla . Ped alın . Kendinize atlet koyun inanılmaz terliyor insan . Eğer sezeryan olursanız bol çikolata ve Nescafe epidural olursaniz diye. Aklıma gelenler bunlar