Hayal02 Beta değerim bugün 3360 a yükselmiş çok şükür 🙏🏻 yarın doktor kontrolüm var kese görünür mü acaba ?
minikmelegim_ Hayal02 3600 değerden bir gün soňra gördük keseyi ama çok küçük deedi bence bekleyin biraz
2aslan_annesi07 Hayal02 evet artar son adet tarihiniz ne zaman ? Kardeşim keseyi de bebeği de geç gördü yani bazen beta insanı yaniltabiliyo geç döllenme olunca 7 8 haftada anca görünüyor
Dusenerler Hayal02 artar diye düşünüyorum. Ben 2 gün üst üste kan verdim beta HCG 793 ten 1500e yükselmişti inşallah artar sizinde hayırlı haberler alirsiniz
Hayal02 2aslan_annesi07 son adet tarihim 30 aralıktı ben adetime bir hafta kala öğrendim gebeliğimi ailik çizgiyle sonra kan verdim 62 çıkmıştı
Hayal02 Keseyi gördük çok şükür kızlar olması gerektiği gibi ilerliyormuş fakat 8 hafta hep risk vardır dedi