İyi akşamlar kızlar 9+1günlük hamileyim bugün okdar halsizim ki kusma yok ama içim bişey almıyor karnım belim ağrıyor progestan kullanıyorum 7. Haftadan beri kac gündür leke gelmiyordu bugün yine gelmeye başladı bu beni moral olarak çökeryiyor benim gibi olan varmı bu aylarda ☹️🥺